Skrivet den: 2011-09-05 Klockan: 09:35:00

Musiktips?

God Morgon!
Här vaknades det tidigt i dag.
1½ timme tidigare än normalt. Helt utan anledning. Vad i 70-singen gör man uppe så tidigt?
Jag har i alla fall hunnit att ta bort nagellacket >>> och klippa naglarna på ungarna.

Nu får jag väl sätta igång med frukosten.
Men jag ser att Irma redan har börjat att gäspa.
Jag fattar helt enkelt INTE detta med ungar och sömn. Varför vaknar de så tidigt om de inte är utsövda?
Det blir ju bara gråt och tandagnisslan sen, resten av dagen.

Jag ska sätta mig med fotona från möhippan. >>>
Men det får bli senare.

Tills vidare så vill jag bara fråga er om tips på bra stegmusik.
Vad har varit din bästa låt i sommar?
Vad har du hört på radion och gått och gnolat till?
Vilken låt får dig på bra humör?

Det är så himla svårt att hitta musik om man inte har den blekaste om vad som finns. Och jag är så förgrymmat trött på den musiken som jag har i musikmackapären just nu.

Lillasyster tipsade om Duffys Mercey igår och den laddades hem på en gång (nej sånt gör ju inte jag heller ;)...).
Men det är en riktigt bra låt som man blir peppad av.

Tack på förhand!

/Y

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Jag har samma problem, med musiken alltså. Jag försöker fylla min mp3 med mer "stegvänlig" musik. Men ja Duffy är bra :) Jag gilla ju Winnerbäck, Kent och Melissa Horn och vissa av deras låtar är "stegvänliga". Tex, Winnerbäcks: Jag får liksom ingen ordning. Sen laddade jag in lite gamla Madonna låtar igår, många av hennes låtar är väldigt bra att träna till. Kram

2011-09-05 @ 10:44:39
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Helene

Min son spelar MASSA bra musik inne på sitt rum som jag gillar, men jag har ingen aning om vem som sjunger dom = /

Ha en mysig måndag.

Kram Helene.

2011-09-05 @ 12:35:58
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag gillar mycket av den musik som är på passen med zumba och även hårdrock gillar jag att ha i örona när jag är ute och powerwalkar.. :-)



Ang fråga du ställde hos mig, ja de är från Chile :-) och du.. nyfiken ska man vara tycker jag :-)



Jag väntar också på att du ska få dvdn... ska bli roligt att höra vad du tycker om både zumban och Paolo... :-)

2011-09-05 @ 18:26:34
URL: http://anneliestankar.wordpress.co

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0