Skrivet den: 2011-06-10 Klockan: 21:31:43

Sverigesemester, jag ÄR här!

Jag är här.
I Göteborg och på internet.
Jag ville bara tala om det.

Det har bara blivit som jag trodde. Ingen tid för att sitta ner och skriva och pyssla med bilder. Inte förens på kvällskvisten då ungarna gått och lagt sig.
Då kan jag sitta här.

Men datorn står i samma rum som Irma sover i, så det är mörkt och inger inte så stor lust att sitta och knappa här och riskera att väcka henne.
Ja, jag vet att jag är sjåpig men.....aj där vaknade hon. Jag får försöka ta lite tid i morgon bitti.

/Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej, vet inte säkert om mitt förra svar nådde fram till dig, datorn började bråka...

Iaf så sover hon rätt bra nu. Min erfarenhet är att vad du än ska lära ett barn så gäller det att vara bestämd och hålla på sin grej! första tre kvällarna skrek hon men sen gick de lättare! Dom gångerna hon blev sjuk fick man "börja om" igen.

Hoppas det går bra för er!? //Carro

2011-06-11 @ 16:10:26
URL: http://lillavannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0