Skrivet den: 2011-06-18 Klockan: 14:23:48

Smakpåsetävlingen avslutad

Uj vad tiden går. Jag hinner inte med allt jag lovat.
Detta skulle ju ha kommit för länge sedan.
MEN:

Min första tävling på bloggen >>> är nu avslutad och här kommer en sammanfattning av alla tävlande bidrag.
Tack alla ni som ville dela med er av era minnen från Kanarieöarna, även om ni aldrig varit där.

Mormor Mu tävlar med sitt bidrag om att bli kär på semestern >>>.

Barbamamma tävlar med sina bidrag om delfiner >>>, om att bryta benet >>> & om att svimma på planet >>>.

Madredetres tävlar med sina bidrag om en olustig bussresa >>> och en påskresa >>>.

Happy Days tävlar med sin fina blus från sin morfar >>>.

Många har varit på Kanarieöarna för de har ju funnits i charterregistret sedan.....ja många år är det. Nästan alltid så råkar man ut för äventyr på sina resor, nästan alltid ser man saker man inte är van vid, nästan alltid har man åsikter om det man upplevt.
Och det är så kul att höra om det ni tycker, tänker och upplever.
Fortsätt gärna att berätta för mig.

Och nu klipper jag lotterna.
Viker dem.
Och drar......

 

Vinnaren blir....Madredetres (även om det inte syns så bra på bilden så står det det).
GRATTIS!
Skicka mig din adress till [email protected] så skickar jag smakpåsen hem till dig så fort som jag kommer hem till P-boda igen. Vi har ju blivit kvar lite längre än planerat i Göteborg. Men snart är vi på väg hem igen.

Tack igen för alla minnen och jag ska försöka återkomma med nån tävling igen.
Om det är så att ni gillar sånt ;)

/Y


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Åh tack vännen :) vad spännande. Kram

2011-06-20 @ 08:22:20
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Helene

Ha en mysig måndag...

Åker du / ni snart tillbaka igen ??

Kram Helene.

2011-06-20 @ 10:47:12
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ohh vad spännande och grattis till vinnaren. Jag hoppas att du återkommer med en ny tävling :-)

2011-06-23 @ 21:37:32
URL: http://anneliestankar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0