Skrivet den: 2011-01-28 Klockan: 10:31:46

28 januari 2011 Så var man kändis då :)

Jag har blivit interjuvad av GranCanaria-bloggen "Mitt Gran Canaria".
Det var kul.
Jag var tvungen att tänka till ordentligt om varför jag bor här.

Lite påminnde det mig om när jag skrev för den där reseportalen som kickade mig för att Gran Canaria inte var så Hippt att skriva om på deras blogg, de ville ha något mer exotiskt. (Tänker inte lägga ut länk till deras blogg).

Men till Gran Canaria-bloggen länkar jag så att ni kan se hur "känd" jag är :-): >>>

Jag har ju förstått av de fina kommentarer som jag får av mina läsare, att det är många som hittat hit för att de letat efter information om Las Palmas och Gran Canaria.
Mycket välkomna!
Och tanken är ju att jag ska försöka få till ett litet Canaria-info på min hemsida www.yohanna.se.
Just nu ligger det bara en karta där men jag ska raska på och lägga ut mer nu när jag ser att intresset är så stort.

Och ni som inte är såååå intresserade av Kanarieöarna utan bara vill läsa om mina tragiska tillkortakommande som mamma är också -ligt välkomna.

Hej på ett tag....y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0