Skrivet den: 2011-01-13 Klockan: 13:52:45

13 januari 2011 Ledig dag...

Jag har ledigt från familjen idag.
Alltså familjen från Sverige. Besöken är i södra delen, San Augustin och solar och badar. Jag ska försöka få ordning på hemmet efter alla dessa helger och besök.
Har planer på att stoppa undan julen nu, det är ju 20-dag Knut idag. Då ska ju julen ut.

Det känns bra. Vi har julat ordentligt och nu är jag nöjd. För i år.
Nu kommer våren...

Ska försöka leta reda på en billig och ledig minibuss också, att hyra tills i morgon.
Vi ska på utflykt.
Minsta lillasyster vill se på berg och fruktträd innan hon åker hem på lördag. Vi ska försöka att få hennes önskan att gå i uppfyllelse.

Jag ringer.
Jag städar.
Jag lagar mat.
....och pysslar i största allmänhet.


Nu är glada julen slut, slut, slut....men till nästa år igen....


Kommentarer
Postat av: Sara Small Town

Hej Yohanna,



Vill bara önska dig en härlig söndagkväll! Från och med i kväll är vi också "jul-fria". Det ska bli extra härligt att få sätta sig ned i tv-soffan i kväll :-)



Hälsningar

Sara Small Town

2011-01-16 @ 19:01:25
URL: http://smalltownlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0