Skrivet den: 2011-02-14 Klockan: 11:06:08

Zzzzzz

God Morgon!
Har varit iväg och lämnat Alexander i skolan nu på morgonen. Han är inte helt fri från hostan och snoret men jag kände att jag kan ju inte hålla honom hemma för länge. Så vi gick iväg.
Tror ni inte att det börjar att regna nu på förmiddagen då.
Nu har jag ju väldigt dåligt samvete för att jag skickade iväg honom.
Jag hoppas att fröknarna har vett att hålla barnen innomhus i detta väder.....även om det inte finns nån uppvärmning i skolan så är det ju bättre att vara i skydd från regnet.

Jag ska faktiskt gå och knoppa en sväng nu tillsammans med Irma. De senaste nätterna har varit, rent ut sagt för j-liga. Jag fattar inte hur hon orkar. Jag är ju alldeles slut.
Och O har fått sova på soffan, annats så finge han väl aldrig någon sömn.

Jag har igentligen ingen lust att slösa bort morgonen. Men jag känner på mig att jag borde passa på och vila lite nu. Annars så kommer jag vara jättetrött sen och arga mamman med 0 tålamod.

Jag återkommer med all hjärtans-dag-piff och sånt.

Hat bra så länge.

/Y (jäääääsp)

Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Glad alla hjärtans dag! Hoppas du har fått sova ut ordenligt annars önskar jag dig en lugn och fridfull natt!

2011-02-14 @ 20:00:23
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0