Skrivet den: 2011-02-17 Klockan: 22:29:50

God natt!

Ja det är så igen.
Skitnätter och Alexander hade feber ikväll och klagade på öronvärk (det var en vecka sedan han slutade med penicillinet för halsflussen och 3 månader sedan han hade öroninflammation sist). Jag har hittat vita fläckar i halsen och Irma snorar, har svamp i munnen och var i ögonen. Octavio hostar så han tappar luften.

.....skitroligt.

Därför skriver jag inget mer nu utan går och lägger mig. Ifall det blir en jobbig natt. Klockan är bara 21:30 men jag är helslut och befarar det värsta.

Vi hörs. Roligare än så här blir det inte idag. Kanske i morgon....he he.

Kommentarer
Postat av: Marie - Den Moderna Familjen

Nej men stackars er! Det låter verkligen inte kul. Har ni haft mycket öronproblem? Vi har klarat oss från det (peppar peppar) men har ändå sömnlösa nätter. Alltid är det något :)



Tack för besöket hos mig! Jag kikar in på din fina blogg igen.



Marie

2011-02-18 @ 07:23:48
URL: http://www.modernafamiljen.se
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack söta, det gick jättebra igår, så nu kan man pusta ut o fira födelsedagen. Önskar en fin fredag!

2011-02-18 @ 07:45:09
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0