Skrivet den: 2011-02-22 Klockan: 12:09:28

Familjen Medina-Ode ♥

Jag ska strax sätta mig och svara på Gran Canaria-frågorna, men måste först bara visa er en bild på vår familj. Vi ser inte så himla glamouraktiga ut, men jag förälskade mig i bilden på en gång.

Det är min lillasyster Emma som tagit den. Hon är så himla duktig.

Den, bilden, fångar oss på något sätt. Den visar oss som vi är. Lite knasiga och mycket förälskade i varandra.
För visst är vi glada och tycker om varandra, även om det låter lite tufft här på bloggen ibland.
Men jag ♥ min familj, oändligt!


Älsklingen, Guldklimpen, jag och Lillskatten = Familjen Medina Ode, knasbollarna...

Ha en trevlig dag så länge...

/Y

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Fin familjebild o klart man måste få vädra sin känslor ibland med. :-)



Hoppas du fick sova i natt, kram!

2011-02-22 @ 12:18:35
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Hemmakatten

Vilken fin bild på hela familjen. Det riktigt lyser om er. :)

2011-02-23 @ 22:16:38
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0