Skrivet den: 2011-02-07 Klockan: 13:58:01

7 februari 2011 Blixtersnabbt

JA!
Jag har fått igång datorn, och internetet och börjar så smått få ordning på alla filer och program hit och dit.
Tänk vad fort det går med ny dator och ny fiberkabel. Och här har man harvat med en traktor innan. Tur att jag inte fick ett nervsammanbrått innan vi kunde köpa ny.
Härligt att vara på banan igen.

Men det går inte fort att skriva idag, för jag har en dunderförkyld bebis på armen. Som både vägrar sova och sitta för sig själv.
Så nu är vi tre sjuklingar här hemma. Ja för vi andra är inte friska heller.
Och OJ vad sakta om omständigt allt går när man måste ha en gråtande övertrött bebis på armen och när man måste hålla ögonen i nacken på en 4-åring som gör hyss så fort man vänder ryggen till.

Så jag lämnar er nu för jag börjar få kramp i pekfingret nu (pekfinngervalsen körs) men hoppas att jag kan komma tillbaka senare när jag fått vaktombyte. För det är ju någon som fyller 6 månader idag och det måste ju uppmärksammas.

Tills dess!

/y

PS ingen bild blir det heller för jag vet inte vad jag har för bildredigeringsprogramm än. DS

Kommentarer
Postat av: Sara Small Town

2011-02-08 @ 10:16:51
URL: http://smalltownlife.se
Postat av: Sara Small Town

Oops lite snabb på enterknappen, vilket genererade ett tomt inlägg :-)



Vill bara skriva och säga GRATTIS till ett supersnabbt internet!



Krya på er



/Sara Small Town

2011-02-08 @ 10:22:21
URL: http://smalltownlife.se
Postat av: Josefin -Happy Days-

Hoppas hela familjen kryar på sig snabbt!!



Ang datumet så kommer jag inte ihåg vilken kod men kolla inne på designadinblogg.se, det var där jag hittade beskrivning på hur man ändrar, hoppas det går bra!



Kramar

2011-02-08 @ 15:15:02
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0