Skrivet den: 2011-12-18 Klockan: 12:28:09

4:e advent & fortsatt shopping

God Morgon Söndag! Och trevlig 4:e advent.

Ingenting fixar stämningen som lite tända ljus.
Man kan ha i stort sett hur stökigt som helst runt-om-kring. Det märks inte, i tända ljus sken ;)



Vi ska väl ut och trängas med julklappsgalningarna igen. Men vi tar det lite lugnt så här på morgonen. Alla klappar är klara, i stort sett ;) Jag checkade listan och det var ok med mina beräkningar.
Bara ett par små detaljer fattas.

Vi kan ta oss lyxen att ge oss ut, UTAN att behöva känna paniken över att vi MÅSTE hitta viktiga prylar. Allt vi hittar idag blir grädde på moset.
Skönt!

Men jag satt här och hade lite dåligt samvete över att vi inte kommit i ordning än, för klockan tickar på. Och jag föredrar att komma iväg lite tidigare och komma hem lite tidigare.
Söndagar blir bättre om man gör så.

Men så satte Älsklingen på TV och upptäckte att det var fotboll, så nu är MIN försening ingenting mot vad vi kommer att ha när fotbollen tar slut.
Det kommer att vara dags att äta luch så fort som vi kommer ut.

Men vad gör det?
Idag är vi lugna familjen....hoppas jag.
Listan säjer det i alla fall ;)

/Y

Kommentarer
Postat av: Å

2011-12-18 @ 13:19:14
Postat av: Åsa

Ja den där sprang iväg du ;-)

Hahha, du e så rolig..hoppas ni får en fin fortsatt dag i lugnets tecken, trots makens fotboll :)

Kramar Åsa

2011-12-18 @ 13:20:34
URL: http://sommerseth1.wordpress.com
Postat av: Alfva - i preggoland!

Låter verkligen underbart! Jag tog mig en egendag av shopping igår. Snorklade mig igenom alla affärer i Mariebergs Köpcentrum (förlåt - Galleria heter det ju nu tydligen) på en timme och sen var jag nöjd.

Synd bara att jag inte gjort någon lista som dig, så jag har glömt minst hälften. Haha, tur att jag gillar att trängas. Not.

2011-12-18 @ 20:22:04
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: tinajo

Jag älskar att bränna ljus - ju fler desto bättre! :-)

2011-12-18 @ 20:50:46
URL: http://tinajoathome.blogspot.com/
Postat av: kort

Hoppas ni fick en lugn och skön dag.

Håller med om att det kan se ut hur som helst men allt blir mysig i ljusens sken =)

kram

2011-12-18 @ 23:03:00
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Och ni bara shoppar och shoppar... och kollar fotboll ;)

Hoppas 4:e advent blev bra för er!

kram

2011-12-18 @ 23:17:17
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0