Skrivet den: 2011-08-18 Klockan: 23:40:54

Vad tror ni?

Nu har vi varit borta hela eftermiddagen och just kommit hem och fått ungarna i säng.
Jättetrött stog jag i valet och kvalet om att gå ut på min runda....eller ej.
Men så kom jag ihåg att i morgon är det fredagsvägning så då blev valet enkelt...

Vad tror ni att det ÄNTLIGEN är i påsen?
Som fått oss att vara borta hela eftermiddagen och fått oss att vela hit och dit och fråga varenda kotte om deras åsikt.

En ledtråd, det är INTE en till diskmaskin men väl från samma affär.

Lite dåligt samvete har jag för det finns så mycket annat som pengarna borde läggas på. Men jag är bara en människa och prylgalen till på köpet. Denna har jag gått och suktat efter länge och efter mycket om och men så är den här.

I helgen ska den få visa vad den går för. Annars så får vi lämna tillbaka den.



Vem är jag?

/Y

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Det måste vara en ny dator, en laptop :) tror jag. Kram

2011-08-19 @ 00:04:01
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Katja

Laptopen som du har längtat efter så klart! :)

2011-08-19 @ 06:23:02
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Johanna

En laptop tror jag minsann att det är!

2011-08-19 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0