Skrivet den: 2011-08-22 Klockan: 17:54:36

I dag poolar vi

I dag mândag sâ ligger vi vid poolen och väntar pâ att pappa ska komma hem frân jobbet. Senare i kväll sâ âker vi tillbaka till Las Palmas för lite vardagsliv innan det är dags för helg igen ;)

Visst är det härligt att vara här i sommarstugan även över mândagen.
Men jag undrar om det verkligen är semester detta. För det känns inte som nâgon att vara själv med tvâ barn vid poolen.
Ögonen fâr ständigt vara pâ vakt sâ att inget händer.

Men jag ska inte klaga, hösten är visst pâ antâgande till Sverige. Det kan man inte säja att det är här. Snarare högsommar trots att skolorna snart börjar.

Nej nu far jag inte skriva i lugn o ro har. Det finns ett litet pillepinger som vill knappra pa tangenterna precis som mamma.
Jag far skriva mera nar vi kommer hem, om inte kackerlackorna har tagit over lagenheten.

/Y

PS Nej, det var inte jag som var den skyldige till nyckelbortkomsten igar >>>
Det var en liten kille som alskar att leka med saker som man INTE bor leka med. Typ vigselringar, nycklar, pengar osv. DS

Kommentarer
Postat av: Alfva

Jag vill ju också bada i pool! Fast gärna där det är varmt runtomkring också, något det inte är här nu. Höstjackan var på imorse! :(

2011-08-22 @ 21:27:07
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Mira

JAG VILL OXÅ BADA!

Ska till badhuset nästa vecka med Ella, det är ju nästan (inte) samma sak ;-)

2011-08-22 @ 21:27:47
URL: http://mirandalux.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0