Skrivet den: 2011-04-12 Klockan: 12:02:26

Nostalgitripp

Jag måste bara börja dagen med en låt från det förgågna.
Ja, jag erkänner, jag skäms inte, jag älskade Boyzone. NKOTB (new kids on the bloc) var inga favoriter men Boyzone kom att bli det.
Jag skriver i förfluten tid för jag HADE en skiva och den kom bort. Troligtvis blev den kvar hos ett gammalt X när vi flyttade isär, tillsammans med en massa andra skivor som jag vet att jag hade men som inte finns i samlingen just nu.

När jag var och lämnade Guldklimpen i skolan idag, på morgonen, så körde det förbi en bil med vidöppna rutor och denna låten på högsta volym.
UTAN att skämmas.
Det väckte sådana minnen för mig att jag bjuder på ett litet guldkorn från förr.



Man kan ju undra om man blivit medelålders?
Sitta och dregla framför datorn över unga killar som knappt har fjun på läppen.....oj oj oj.
Är 40 medelålders? Då är jag snart där då:)
Men det är något visst med karlar (ja ja pojkar då) i kostym. Jag har alltid varit svag för sånt. Oceans 11 tex, Brad och George uj uj uj.

I alla fall, jag blir glad över denna låten och vill sjunga med HÖGT!!!

Trevlig tisdag på er.
/Y

.......................................
UPPDATERING

Letade vidare och hittade denna som jag inte sett förut.
Nu kan man verkligen snacka om att sitta och dregla och här verkar det som att killarna vucxit till sig lite.
Men fortfarande kostymer.
OOouuuuuuuu!


Kommentarer
Postat av: yaiza

Håller helt med, jag var helt såld på boyzone :)

jobbade på irland när dom kom ut o där var det verkligen hysteri över dom :)



2011-04-12 @ 12:16:55
URL: http://blingmorsan.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Jag tycker också den låten är bra :) lite sommarkänsla så där...

Svar: lchf är en metod med att utesluta kolhydrater. Fungerar ganska bra, fast jag har precis tagit tag i det igen, har haft en svacka. Ägg och bacon till frukost fungerar utmärkt :) tycker jag. Fast inte varje dag för då tröttnar man på det.

2011-04-12 @ 12:25:38
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0