Skrivet den: 2011-04-28 Klockan: 23:01:22

Hjälp mig med bröllopsskvaller

Satt här om dagen/kvällen och såg på TV. När jag till O:s stora förtvivlan stampade rakt in i en film om det blivande engelska kungaparet och om hur de träffades.
Jag hade ingen aning om att de skulle gifta sig och än mindre i morgon.
Men efter att ha tittat runt på diverse olika bloggar så har jag fattat att så är fallet i morgon.

Fick även en skymt av generalrepetitionen på en blogg.



Hoppas nu att den spanska televisionen direktsänder spektaklet så jag får sitta i soffan och njuta. Jag missade ju det svenska bröllopet förra året för att det inte direktsändes här....konstigt.
Försökte att titta ikapp på webben efteråt. Men som jag kommer ihåg så hade jag ju skitdatorn på den tiden och slött internet så det gick inget vidare.

I morgon hoppas jag på mer tur.

Hjälp mig nu, för jag är helt borta.
Berätta lite skvaller för mig.
Hur har man talat om detta?
Är de verkligen kära?
Vill Kate bara bli prinsessa eller älskar hon honom?
Vad säger drottningen?

osv. HJÄLP!
Jag måste ju vara upp-to-date i morgon.
Detta är ju viktiga saker.....

/Y

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad kul att du hittade till min blogg :) Vad skönt för dig att bo i Las Palmas en dag som denna, här (Vasa, Finland) utlovas regn och några futtiga plusgrader... Ha en bra dag och hoppas du får se bröllopet!

2011-04-29 @ 06:46:34
URL: http://norrena.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

ha ha kanb tyvärr inte hjälpa dig med nått skvaller, kungligheter är inte min grej, men kikar nog en snabbis om det sänds på TV, för klänningen vill jag gärna se ;-D KRAM!

2011-04-29 @ 07:22:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mary

Hej Yohanna! Hoppas att du inte missar det kungliga bröllopet, de borde ju sända det på tv i Las palmas då de vissar det på nästan alla kanaler i Dubai!!! De har pratat om det kungliga bröllopet hur länge som helst på kanaler som CNN och BBC. Nog verkar de kära då de varit tillsammans i hur många år som helst. Hoppas bara att hon klarar pressen så att det inte blir som med Diana!!!

Postat av: Marie-Louise

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig alls, jag vet ingenting. Men vad jag vet är väl att de har haft ett av-och-på förhållande en tid, men bröllopet känns som om det liksom bara damp ner utan vidare förklaring. Tycker jag alltså som inte har någon inblick alls i detta spektakel. Men jag hoppas du kan få svar från någon annan. Kram

2011-04-29 @ 10:14:32
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Om de hade gått in så här i kyrkan hade det ju vart kanonroligt ;) men trist nog var det vanligt traditionellt. Och ja jag tittade faktiskt, jag hade inte tänkt göra det men satte på tv:n när jag skulle äta lunch och blev kvar där en stund. Kram

2011-04-29 @ 13:41:44
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0