Skrivet den: 2010-12-15 Klockan: 18:07:39

Ny bloggdesign...håll tungan rätt i mun!

Nu kan jag inte hålla mig längre. Jag har gjort en ny design till bloggen och nu lägger jag ut den. Den är inte riktigt klar men jag är så stolt så jag kan inte hålla mig ifrån att lägga ut den längre...

Jag som inte visste ett smack om bloggdesign har lyckats knåpa ihop något som i alla fall ser bättre ut än det som var innan.
Nu ska den nya designen bara flyttas hit där den ska vara och det kan vara nog så svårt, speciellt som internettanslutningen kommer och går som den vill.

Hav tålamod om inte allt ser rätt ut på en gång.
Jag håller på och jobbar med det.
Men lämna gärna en kommentar om det är något som ser tokigt ut, eller om du bara vill ge beröm.

jobba, jobba, jobba.....

/Y

Kommentarer
Postat av: Katja

Snyggt jobbat Yo! :)

2010-12-15 @ 19:05:47
Postat av: Ina

Mycket snyggt!! Jag är imponerad:-)

2010-12-15 @ 20:42:57
Postat av: Gunilla AA

Jättesnyggt. Vi har haft det görkallt, men fint och vackert. I morse var det +3 vilket innebar gööörhalt. Jag la mig utanför kontoret på blankis, men ganska vått. Tur man var påpälsad som vanligt, man lär sig inte temperaturväxlingarna förrän man redan tagit på sig. Lite avundsjuk på Er. Krama Irma som verkar vara en himla go unge. Läs Anna Wahlgrens berättelser om hur hon får barn att sova!!! Kanske kan hjälpa. GOD JUL o GOTT NYTT ÅR från Göteborg.

2010-12-16 @ 08:27:20
Postat av: Kristine

Jättefint, jag gillar rosa :-)

2010-12-16 @ 09:22:11
URL: http://mammansdagbok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0