Skrivet den: 2010-04-21 Klockan: 23:14:30

21 april 2010 Nya mammakläder

Jag tror att jag helt har glömt bort att visa mina nya fina mammakläder. Fast jag har skrivit om dem tidigare. Varsågoda, det blev mycket turkost ser jag nu men det är en härlig färg, speciellt om man är solbränd, som jag INTE är just nu.



Svärmor kom ju förbi en dag med tre nya mamma-tunikor, sedan fick jag låna ett par jeanspiratbyxor + jeanskjol + beige kjol av Sandra och lite hade jag kvar sedan förr. Så åkte vi på shoppingrunda och jag kom hem med två jumprar och en sommarväska. Tokigt va. Jag som inte behövde något annat än ett par kjolar, eftersom jag var gravid förra gången på vintern och bara har vinterkläder från den tiden. Smyckena är vill-ha-smycken från H&M.

Nu gäller det bara att använda allt detta fina och inte göra som jag brukar. Hänga in det i garderoben och vänta på de "stora" tillfällena. Nej det ska användas ofta och mycket, även till vardags och njutas. Men jag är som jag är, alltså inte som jag borde.
Välkommen härliga vår men alla fina ljusa färger!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0