Skrivet den: 2009-03-10 Klockan: 14:45:29

10 Mars 2009 Lite "konstnärliga" bilder

Hejsan!
Min lillasyster (naturligtvis är de en av mina lillasystrar eftersom jag inte har några stora..) Emma efterlyste bildprov från min kamera och jag vet vilken typ av bilder hon vill se.
Den konstnärliga typen.

Hon tar nämligen en massa fina bilder med sin kamera ur de mest otroliga kameravinklar och med den skarpaste fokusen i närbilderna.
De kan ni se på:
http://emmasfoton.blogspot.com/

Själv tar jag inte lika bra bilder men jag övar mig friskt. Självklart skulle de bli bättre om jag tog mig tid att läsa instruktionerna till kameran. Men de ligger på en CD-skiva och min dator är inte riktigt frist och det tar en evighet att få den att mata ut CD-släden.
Tillsvidare får ni ett smakprov av det jag har åstakommit hittills.



Detta är mina hyacinter som jag satte i början av december med förhoppningen att de skulle blomma till jul. Det gjorde de inte. Utan de blommade 2 och en halv månad senare, i mitten på februari. Men de var fina ändå. Tills nästa jul vet jag.



Vi var på IKEA och handlade. Potta och sugrör, det är väl en fin kombination?

Nu ska här pottränas med A.

Sugrörena är till födelsedagskalaset i mars.




Frukt är bra!
Veckans fruktfat är alltid fullt för att jag ska hålla händerna borta från kakorna.




Är det inte helt otroligt att årets julstjärna fortfarande är såhär fin?
Förr om åren så har jag bara lyckats att hålla den fin i en vecka typ. Men det kan kanske bero på att jag har fönster ny för tiden och inte bort i en grotta. Blommor behöver ljus...




Vi var ute och plockade blommor. Visst blir man glad av dessa?

Nu får det vara nog med konstnärlighet för idag. Jag ska uppdatera hemsidan lite och i eftermiddag ska jag och O skuva upp en bardisk i köket så att det blir lite bättre rum att arbeta på.

Vi höres.
/Y


Kommentarer
Postat av: Lillasyster Emma

Fiiiiiiiiint!

2009-03-11 @ 08:27:58
URL: http://emmasfoton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0