Skrivet den: 2007-09-18 Klockan: 12:10:07

18 September 2007 Lite kort

Jag skulle bara visa vad vi gjorde i söndags, jag och Alexander.
Det var dags för babyshower igen och denna gången var det Inga från Hollands tur. Vi var hemma hos Sandra (som var den sista som vi hade babyshower för) som fick Hanna den 1a Augusti.
Vi fikade och åt sötsaker så vi fick rena sockerkicken. Sedan när värmen lagt sig lite gick vi ut i parken utanför och barnen lekte och de vuxna tittade på och snackade skit.

image107
Hela gänget samlade. Både nya och gamla ansikten.
Vems tur blir det härnäst?

image109
Yohanna målar kanarisk sol.

image108   image110
Inga med målad mage och Sandra stolt mamma till Hanna 6 veckor.

Jag skriver inget mera nu för jag håller på att lägga in flera dopbilder på hemsidan. Återkommer med mera skvaller.

Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0