Skrivet den: 2007-05-02 Klockan: 14:06:07

Jag kom på det!

Jag kom på varför han spände sig och satte mjölken i halsen.
Det var en rap.
Av en tillfällighet la jag upp honom på axeln en gång när hela proceduren med suga, spänna kroppen, sätta mjölken i halsen satte igång och genast kom en rap.
Det var därför.
Eller en gas, det hände också. Att han försökte släppa en gas samtidigt som han försökte suga. Det gick inget bra, har är ju karl. De kan ju bara göra en sak i taget....

Nu vet jag det i alla fall och det är en sak mindre att oroa sig för.

I helgen åkte vi till södra delen med Octavios föräldrar.
Jag ska berätta om det.
Samtidigt skriver jag och lägger ut kort på Alexanders sidor på hemsidan.

Tack för alla råd från "mammorna".
Jag tror att jag ska läsa mindre AnnaW och sluta stressa mig för att det inte går som hon skriver.
Det är inte bra att oroa sig när det går så bra ändå.

Vi höres!!!!
Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0