Skrivet den: 2007-08-07 Klockan: 12:20:43

7 Augusti 2007 Kanske semester i Sverige

Jag håller på och packar nu.
Alexander sover.
Vi har inga biljetter än så det blir att åka till flygplatsen i morgon förmiddag och sätta sig och vänta på att alla resenärer ska checka in för att se om det blir några platser på planet över.
Jag vet. Det är ingen höjdare.
Jag föredrar att ha biljetterna i handen redan några veckor innan, men det har inte funnits några att köpa.
Octavio jobbar sin sista dag idag, innan semestern och mina föräldrar står redo att komma och hämta oss, vart det nu kan bli.

Jag ska försöka att uppdatera hemsidan så mycket jag kan för jag har inte fått fotona från dopet än. En kompis till mig var fotograf på dopet eftersom jag hade händerna fulla med barn. Men jag tog endel kort som jag ska lägga ut.

Så nu får vi se om jag sitter hemma i trädgården i morgon kväll och njuter av sommarsolen som jag hörde kom igår till Sverige.
Här har vi det äntligen lite svalare och igår så regnade det litegrann. Skönt!!!

Vi får se om vi syns.

Kramar
Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0