Skrivet den: 2006-05-12 Klockan: 10:58:14

7 Maj 2006 Playa del Ingles

Jag glömde tala om att förra helgen var det skitväder i Las Palmas så vi fick åka söderut. 5 minuter utanför Las Palmas var det klarblå himmel och inte ett moln i sikte.
Vi åkte till Playa del Ingles och lade oss på ett ställe där jag aldrig varit förut. Stranden är lång, jättelång. Exakt vet jag inte men kanske 1,5 mil, jag ska ta reda på det mer säkert.
Vi var på samma ställe både lördag och söndag och hade det jätteskönt.
Detta kort tog Octavio när vi skulle åka hem på söndagen och visar tid och temperarut den dagen.
Fler bilder ska jag lägga ut på vanliga hemsidan i fotoalbummet.
Välkomna dit!
http://www.yohanna.se

Playa del Ingles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0