Skrivet den: 2006-06-09 Klockan: 14:34:38

9 Juni 2006 Resan till Sverige bokad!!!

Las Palmas +26 grader och sol med några moln.

Det är fredag och vi ska åka till Puerto Rico över helgen. Egentligen var det meningen att bungalowen skulle vara uthyrd under juni men mannen som skulle hyra den fick en hjärtatack och kunde inte åka på semester. Tråkigt för honom men desto bättre för oss. Nu är den ledig så vi kan vara där och njuta.

Vi åker dit över fredagen och lördagen, på söndag så ska vi åka på födelsedagskalas för Octavios farbror Boro. Jag återkommer med bilder från det kalaset.

Denna veckan var sista dagen i skolan och vi fick tillbaka våra prov och fick våra slutbetyg. Jag skrev ca 80 av 100 på provet och fick en 9 (av 10) i slutbetyg. Jag får väll vara ganska nöjd med det antar jag.

I går så bokade jag flygbiljetter till sverige på internet. Jag bokade hos några som heter GOTOGATE och vi får hoppas att det inte är något lurendrejjeriföretag som man hör så mycket om. Ja det ser vi ju när biljetterna kommer...OM de kommer.
Vi kommer till Stockholm den 20 Juli och åker hem från Stockholm den 20 Augusti. De första 2 veckorna är Octavios föräldrar i Göteborg hos Octavios syster Monica i deras nya hus och den 7-13 augusti är det Göteborgskalas i Göteborg. Det är det enda som vi vet om tiden som vi är i Sverige.
Men detta år ska vi ta det lite lugnare är planerna. Förra året var ett kaos och vi hann inte med hälften.

Hör gärna av er och berätta om era semesterplaner och vad som händer.

Trevlig helg.
Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0