Skrivet den: 2024-03-03 Klockan: 11:22:43

Snart smäller det!

(null)


Snart kan nedräkningen börja. 
För något som några kallar för 50-års-kris. 
Men som jag kallar för att jag äntligen vet vad jag vill och äntligen tror så mycket på mig själv att jag vet vad jag ska ta bort och ändra på i livet för att komma dit.  

Cecilia Duberg beskrev det så fint häromdagen på Instagram. 
- Vi gör rätt i att uppfinna oss själva vid 50 - nu har vi både modet och erfarenheten som krävs. 
https://www.instagram.com/p/C3wwwhMMMZc/?igsh=a216amdib28yOWdv

Så jag har bestämt mig för att spränga en bomb i mitt liv. 
Förstöra och börja om på nytt. 
På mitt sätt. 

En del tycker att jag är galen. 
En del tycker att jag gör rätt. 
Stöttning har kommit från mycket oväntade håll. 
Själv är jag förväntansfull. 

Än är det inte klart. 
Men när det blir det startar nedräkningen här för något mycket spännande. 
Livet efter 50. 

(null)



Vad tror du jag ska göra?


/Yohanna 

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hoppa på nån utbildning?
Eller byta jobb?
Eller flytta till någon annan stad?
Det är kul att läsa om ert liv i las palmas
Med vänlig hälsning, Teresa

2024-03-03 @ 12:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0