Skrivet den: 2023-07-29 Klockan: 01:42:00

Ö-luff på Kanarieöarna

Det här kan bli skitbra. 
Eller så går det åt skogen. 
Hur som helst så har jag semester 🎉

Vi packar väskorna 😅

Rutten mellan öarna är fastlagd. 6 öar på 18 dagar 😅


Jag fick en idé om att jag ville besöka alla öarna nån gång i livet. 
Nu när jag ändå bor här. 
Och ämnet har kommit upp i familjen också. Och det var dags för semester. Och jag hade inga planer. 
Så då fick jag världens bästa idé om att ta familjen på ö-luff denna sommar. 
Eller världens sämsta idé. 
Tiden får utvisa. 

Vi har 18 dagar framför oss med stopp på 6 av Kanarieöarna. Hälften är planerat och bokat. 
Resten får bli som det blir. 
Mannen anslutet om en vecka. 
Det var annat som skulle klaras av innan. 

Ungarna är ju tonåringar nu. 
Det är en ny era. 
Tonåringstiden. 
Huvaligen vad det var tur man inte visste om detta när man bestämde sig för att skaffa barn 😜

Så detta kan gå precis hur som helst. 
Drömsemester. 
Eller semester from hell. 

Vi får se. 
Häng på här så ska vi försöka skapa en dagbok.  

Yohanna - med hopp om härlig semester. 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Så kul det ska bli att läsa! :D

2023-07-29 @ 22:14:46
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0