Skrivet den: 2016-03-23 Klockan: 08:41:12

Jag firar nio år

Hoy, hace exactamente nueve años, a las nueve de la mañana, pasó esto. 
Poco sabía entonces de lo que me esperaba. 
Estaba solamente completamente feliz de que había sobre vivid la prueba más dura de mi vida. 

Feliz cumpleaños mi hijo!
Mi Tesoro , mi primero,  the one and only;
ALEXANDER!







Idag för exakt nio år sedan, klockan nio på morgonen, hände det här. 
Föga visste jag då vad som väntade mig. 
Jag var bara helt och fullkomligt lycklig över att jag överlevt det hårdaste provet i mitt liv. 

Grattis på födelsedagen min son. 
Min guldklimp, min förstfödde, the one and only:
ALEXANDER!



/Y - son ska åka och jobba och sedan fixa lite kalas ikväll och tänka på att det REDAN gått nio år....





Kommentarer
Postat av: Freja

Grattis till er båda!

Svar: Tack!.....från båda :)
Yohanna i Las Palmas

2016-03-25 @ 22:41:43
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0