Skrivet den: 2016-07-29 Klockan: 01:03:44

Jag fick besök på jobbet

Recibí una visita en el trabajo
Ha sido mucho  trabajo ultimamente.
Un poco demasiado a lo mejor.
Pero quería acabar con una montaña de cosas antes de irme de vacaciones.
Y lo hice!!!!
 
Pero un dia pasó por la oficina una amiga del blog, que yo había conocido en otro momento, y me trincó haciendo la tarea tan glamourosa: fregando el tuper despues de haber almorzado y me dijo que me echaba de menos en el blog.
Increible!
Me quedé tan emocionada.
 
A si que ahora estoy aqui.
Escribiendo otra vez...
Que hacen ustedes en sus vacaciones?
 
 
 
 
 
 
 
 
Det har varit mycket jobb på sista tiden.
Kanske lite för mycket.
Men jag ville bli klar med en hög som legat innan jag skulle gå på semester.
Och det gjorde jag!!!
 
Men en dag på jobbet så fick jag besök av en läsare från bloggen som kom förbi och tog mig på bar gärning utförandes den glamourösa uppgiften att diska min matlåda.
Och hon sa att hon hade saknat mina inlägg på bloggen.
Helt otroligt!
Jag blev så rörd och glad.
 
Så nu är jag här igen.
Och skriver...
Vad gör ni på semestern?
 
 
/Y - som verkligen blev berörd av ditt besök - TACK!!!

Kommentarer
Postat av: Eva Utterström

Ah vad kul att höra av dig :-) Jag lovar att jag kommer tillbaka och hälsar på nästa gång jag kommer ner! Kram

Svar: Skönt att höra!
Yohanna i Las Palmas

2016-07-29 @ 07:34:03
Postat av: Lisbeth

Här är det lugnt och fint. Vi grejar med huset och tar det lugnt. Sambon har semester när World Cup i hockey i september. Då lär det blir massor av hockey på tv'n..
Nu blir det nog en hel del OS eftersom vädret inte är så bra för tillfället i Göteborg
Kram

Svar: Jag klarade mig. Det blev inte så mycket OS hos oss utan mer uteliv med bra väder.
Yohanna i Las Palmas

2016-08-02 @ 14:04:59
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com
Postat av: Freja

JAG SAKNAR DIG OXÅ!

Svar: Ha ha tack!
Yohanna i Las Palmas

2016-08-02 @ 23:22:57
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0