Skrivet den: 2016-01-11 Klockan: 09:36:24

Jag är på väg

(Lunes. 
Semana nueva. 
Año nuevo. 
Trabajo nuevo. 
Una nueva época. 

Estoy camino al trabajo nuevo y todo salió bien esta mañana. Estaba más preocupada sobre la mañana y las nuevas rutinas que el nuevo trabajo. 
Pero todo salió perfecto. 
....toca madera. 

Regresamos del hotel todo incluido y tuvimos un día de recoger y preparar. 
Lo disfrute a lo máximo. Terminando la golosina de la Navidad con el libro de las vacaciones. 

La Navidad recogo el finde que viene. )





Måndag. 
Ny vecka. 
Nytt år. 
Nytt jobb. 
Nya tider. 

Är på väg till nya jobbet och allt gick bra i morse. Jag var mer orolig för hur morgonen skulle gå med nya rutiner, än vad jag är för själva jobbet. Men allt gick perfekt och nu är jag på väg. 
Peppar, peppar....

Vi kom hem från all inclusive-hotellet och hade en dag med fixning och förberedning inför veckan. 
Jag maxade njutningen på kvällen, när ungarna lagt sig, med att äta upp allt julgodis och läsa semesterboken i julgranens sken. 

Julen plockar jag ihop nästa helg. 


/Y - som är på G för att visa sig från sin bästa sida. 




Kommentarer
Postat av: Ewa

Lycka till med det nya jobbet

Svar: Tack!
Yohanna i Las Palmas

2016-01-11 @ 11:33:22
Postat av: Anna (www.smids.blogg.se)

Eran lilla semester såg helmysig ut! Bra avslut innan allt nytt. Lycka till med nya jobbet!

Svar: Tack!
Yohanna i Las Palmas

2016-01-11 @ 20:56:20
Postat av: Freja

Lycka till på nya jobbet!

Svar: Tack!
Yohanna i Las Palmas

2016-01-11 @ 23:45:50
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0