Skrivet den: 2014-10-18 Klockan: 20:01:57

Här hade vi en UNDERBAR dag på stranden

....förra lördagen, när jag utan krusiduller, drog med hela Familjen Kaos till stranden här i Las Palmas. 

Det blev en kalasdag!

Jag kände helt plötsligt att det nog var ganska så länge sedan vi åkte till stranden, att jag nog var ganska så trött på att vara hemma och städa och plocka undan varje helg, att det nog skulle vara ganska kul att åka iväg och göra något tillsammans i familjen, att ligga och slappa på stranden med solstrålarna smekandes över min trötta kropp nog lät ganska så lockande....
....och att jag nog borde börja att tänka på vinterförrådet av solvitaminer som jag inte skaffat mig på grund av den uteblivna semestern. 

Jag fick som jag ville och vi packade ner smörgåsar och pryttlar UTAN stress (halleluja) och tog BUSSEN (dubbelhalleluja) till stranden och hade en perfekt dag. 

Lugnt och fint med lagom sol, strand- jippo att titta på, ingen stress och inget strul. 
Jag låg på filten och trodde nästan inte det var sant. 
OCH jag kunde njuta av det. 
....om jag bara vetat vad som komma skulle....
















































Dagen avslutades med finfika och sedan så åkte vi nöjda och lyckliga hem till vårt perfekta hem......hrm. 


Dagen efter var jag SJUK!
Så så blev det med den uppladdningen av immunförsvar inför vintern. 
Men det är en helt annan historia. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Så himla mysigt det ser ut! Och varmt. Och vilka goa bakelser..
Hoppas du mår bättre nu.
Kramen

Svar: Ja det cafeet var inte dumt det ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-10-18 @ 20:17:54
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com
Postat av: Freja

Krya på dig! Och så tur att du fick den härliga stranddagen innan sjukan slog till!

Svar: Ja vilken tur att jag fick en dag på stranden. Eller OTur. Det var kanske den som utlöste det hela ;) vem vet?
Yohanna i Las Palmas

2014-10-18 @ 21:17:22
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jenny

Åhh vad Irma ser stor ut helt plötsligt. Tiden går. Hon var ju bara liten plutt när jag började läsa. Har hängt här ett tag nu. ;)

Hoppas du mår bättre snart.

Jenny i Wales


Svar: Ja visst ser hon stor ut. Jag tror det är något med att börja skolan. ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-10-18 @ 23:11:52
Postat av: Ruth i Virginia

Vilken härlig dag! Du är säkert bättre
allaredan. Tänk på alla D-vitaminer du
absorberade i solskenet!
Kvickt tillfrisknande önskas!

Ruth i Virginia

Svar: Ja tänk att riktigt så blev det ju nu inte ha ha.
Yohanna i Las Palmas

2014-10-20 @ 04:24:29
Postat av: Anna

Åh, vilken härlig dag, utan massa strul dessutom! Spontanitflykt när det är som bäst helt enkelt!

Kram

Svar: Ja det blir faktiskt bäst när man inte planerar så mycket.
Yohanna i Las Palmas

2014-10-21 @ 05:40:53
URL: http://www.smids.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0