Skrivet den: 2014-03-05 Klockan: 00:14:06

Sammanställning Real Life - Vardagsliv

I torsdags kom jag ju äntligen till skott med det första REAL LIFE:et sedan semestern >>>.
Vardagslivet.
 
 
 
 
 
Det finns igen mer att orda om det, förutom att det blir lite ändring i vardagslivet nu när skolan börjar igen efter karnevalslovet på måndag. Då har ju eftermiddagsjobbet flyttat närmare mig >>> och jag ska förhoppningsvist få lite bättre med tid om dagarna.
Mindre stress.
Vi får se hur det går ;)
 
 
 
Tre bidrag kom det in till årets första Real Life.
Tack för dem.
 
- Ann Catrine kör på stilen: måndag gör jag ingenting ingenting ingenting osv. Men det var inte ALLTID så.
 
- Anna kör på träning träning och träning. Och fasta rutiner.
 
- Freja har kommit till den punkten i mamma-livet då ungarna blivit så stora att de klarat mycket själva. Sånt underlättar otroligt. Och så ett annat tips om något som underlättar otroligt också.
 
Meningen var ju att jag skulle ha Real Life en gång i veckan. Kanske blir det så, kanske inte. Kanske lyckas jag klämma ur mig ett en gång i månaden. Då är jag nöjd.
Jag hör av mig igen ;)
 
I morgon är det ledigt för skitungarna och mig. Jippey!
Älsklingen måste jobba. Inte SÅ jippey!
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Jag är så glad att du är igång igen! Det är helt OK om det bara blir ibland, det är kul att vara med!

Svar: Jag ska göra mitt bästa. Nu är jag ju igång ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-03-05 @ 22:09:41
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0