Skrivet den: 2014-03-01 Klockan: 00:50:47

Här har vi ett resultat

....efter att ha uppbådat mina sista krafter, och med hjälp av TVÅ öl, fått sett sista deltävlingen i mellon i sista sekunden innan programmet togs bort på SVT Play. 






Skicka Alcazar till ESC!






Jag var ju helt säker på att jag ville skicka Sanna N, men efter att ha sett detta bytte jag åsikt. 
Jag vill ha glitter och disco!
Fy sjuttsingen vad sugen jag blev på att gå ut och dansa. Och jag MÅSTE få tag på en sån där glittrig sparkdräkt. 
Problemet är bara att jag inte dansar som dom. 
Men efter ett par öl till så kanske....
....i alla fall så kanske det skulle kännas som det ;)

Dock har jag då INTE sett deltävling ett, så jag är ju inte helt informerad om läget. 

Men nu dags för sängen. I morgon väntar flytt av svenskan till nya lokaler. Kontraktet skrevs under idag. Skumpan ligger på kylning. 
Vilken sten som har fallit från hjärtat. 

På kvällen väntar karnevalståg. 
Nästa vecka är det lov och jag är ledig tills på torsdag. 

Yihaaaaa!

/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Hahaha, samma reaktion som mig! Sen sansade jag mig och kom ihåg att jag gillar YOHIO och Ace Wilder oxå... Och hoppas på att Outtrigger och Ammotrack ska gå vidare i kväll...

Svar: Men glitter och moves är allt bra ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-03-01 @ 19:48:10
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Ruth i Virginia

Oj då - Vad ska du göra med all denna fritid
nästa vecka? :)

Svar: Jaaaaaa, vad ska man hitta på?
På något sätt brukar det alltid lösa sig ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-03-01 @ 23:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0