Skrivet den: 2014-03-14 Klockan: 11:22:53

Här är det fredag ( ja även här)

...,och fredagskänslan har infunnit sig som väntat. 

Känslan när internettet är fixat efter TVÅ dagars haveri (både hemmaWIFIn och mobilnätet dog - maximal otur). 
När solen skiner. 
Och när allt gått så bra på morgonen att man får 10 minuter över innan avgång att man hinner kolla av Facebooken. 








Lycka!

Den känslan dör lite när man inser att vågen visar SEX kilo plus sedan jobbstart på fredagsvägningen. 
Åtgärder MÅSTE vidtagas ;)







Men först ska vi fira helg. 
Jihaaaaa!!!

/Y


Kommentarer
Postat av: Freja

Jag har inte vågat väga mig sen jag blev sjuk... Gissar att vågen stadigt vandrar på uppåt just nu...

Svar: Livet har sina perioder har jag märkt. Bara att acceptera. Men JÄKLIGT svårt. Jag hejar på dig!
Yohanna i Las Palmas

2014-03-14 @ 21:45:11
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0