Skrivet den: 2014-02-14 Klockan: 11:34:42

Härifrån kommer alla hjärtans-

.....dag-hälsningar. 






Vi har gjort alla-hjärtans-dags-kort på svenskakurserna hela veckan. Så ni får alla pussar och kramar och kärlek härifrån. 







Jag återkommer med nyheten om den där stenen som föll från bröstet, det där viktiga beslutet som skulle tas, det där som skulle hjälpa mig så otroligt mycket i min vardag. 
Jag känner mig så lättad. 

Men nu måste jag jobba. 

Kom ihåg att komma i håg varandra idag extra mycket. 
Ring. 
Skicka sms/whatsapp. 
Titta varandra i ögonen och SE. 

Köp INGA svindyra Valentin-rosor, bojkotta sånt  ;)

/Y


Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Varma hälsningar från ett insnöat
Herndon, Virginia.
Kommer ihåg, hur roligt det var att
få ungarnas hem-handgjorda Valentines kort!
Hoppas du har en fin dag.

Svar: Ja det är mysigt med hemmagjort. Därför har vi gjort det med ungarna här på svenskan.
Yohanna i Las Palmas

2014-02-14 @ 12:51:19
Postat av: AnneliH

Hjärtliga hälsningar från mig till dig! Hoppas ni får en härlig fredag!

Svar: Tackar detsamma! Äntligen freeeedag!
Yohanna i Las Palmas

2014-02-14 @ 13:13:16
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Freja

Här firar vi dubbelt eftersom jag fyller år. Inga rosor, det äter katterna och kräks färgglada spyor, så det är lätt att avstå!

Svar: Många grattisar kommer härifrån då. Och JA undvik rosor då. Spyor behöver man inte.
Yohanna i Las Palmas

2014-02-14 @ 22:07:20
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0