Skrivet den: 2014-02-05 Klockan: 00:14:07

Här älskas RE:or

...för kan man annat när man kommer över saker man ABSOLUT inte måste ha till ett pris man helt enkelt inte kan motstå?
 
Och när man kommer över saker man VERKLIGEN måste ha till ett verkligt fyndpris, ja då ryker det nästan ur öronen av lycka.
 
Fast när man springer på saker, som man köpte för dyra penningar, till julklapp, för cirkus en månad sedan, som nu är nedsatta till halva priset, ja då ryker det också ur öronen.
Fast av helt andra orsaker....







Om man inte KAN bestämma sig, då FÅR man köpa bägge. Så är det!







Men när svindyra bootsen reas ut för 20 euro, då blir jag misstänksam. Hur många har man inte lurar med det höga priset? För jag tvivlar att det går med förlust. Även om det reas. 





Det var dags för nya.... 
 
Vi kom över en massa saker i lördags. Kom hem med en hel bunt med påsar som fick stå på matbordet och bara glänsa.
Ja för det är med shoppingpåsar för mig som med presenter, jag blir överlycklig på något barnsligt sätt.
Förr, när jag var barn, satte jag alltid upp alla mina julklappar på parad dagarna efter jul. Bara för att kunna gå förbi dem och njuta av härligheten.
Allt detta är MITT.
Nu gör jag ungefär samma sak med shoppingpåsarna.
Allt detta är MITT, bara MITT.
 
Hmmm, det påminne mig om något.
Hmmm.
Jag kan inte komma på vad.
It´s mine, only mine, my treasure.
 
 
 
 
 
Ytligt jag vet.
Men jag blir glad av shopping.
....för en stund ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Vet inte varför, men jag har aldrig tyckt om att shoppa. För det första behöver jag inte mycket, och jag följer aldrig modet. Vid min ålder har jag fastställt mitt eget mode "BEKVÄMT, INGENTING STRYKMÅSTE". Hoppa-i och hoppa-ur skor.

Förstår att det gör lite ont, när man ser ett plagg försäljas till halva priset man själv betalat. Ryker om öronen, ja. :)

Isregn här nu på morron. Yuck!

Svar: Det där låter som mitt mode också. Förutom skorna. Finns inga bekväma skor för mig. Allt gör ont. Konstiga fötter har jag ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-02-05 @ 11:50:54
Postat av: Freja

Jag tycker inte alls om att shoppa men älskar att göra fynd, så jag handlar nästan bara på REA. Och då KAN man unna sig två av samma sak fast i olika färg, för det är ÄNDÅ fynd! De enda gånger jag faktiskt gillar shopping är i specialbutiker när vi är på resa. Att kunna hitta sånt som jag aldrig skulle hitta i byhåla, då blir jag shoppinggalen!

Svar: Ja FYND är bäst. De mår man extra bra av ;)
Yohanna i Las Palmas

2014-02-05 @ 19:32:02
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0