Skrivet den: 2013-09-05 Klockan: 00:57:04

Semester dag 31 - och så var den slut

Nästan fem veckors semester med hela familjen tillsammans är över och idag så plockades det ihop, städades och åktes hem till Las Palmas.

Känslorna är blandade. Det är ju jättesorgligt att detta är slut. Detta som vi hade väntat på så länge och hade så stora planer inför. Nu är det ett helt år kvar tills nästa gång.
Och vem vet hur det är då...

Men samtidigt, och jag kan banne mig inte förstå hur, så känner jag mig lite förväntansfull också. Lite spännande. Vad kommer att hända nu?
Vad för spännande väntar runt hörnet?

Lillskatten börjar skolan och jag kommer helt plötsligt att fp en massa tid över för mig själv.
Hur kommer det art gå? Både för mig och för henne.
Kommer jag att hitta något jobb?
Kommer jag att hitta på något annat?
Kommer jag att hitta tillbaka till mina goda rutiner och lyckas få bort semesterkilona?
Kommer jag att komma igång med bloggningen?
Kommer julen?
Kommer jag att fylla 40?

Mycket spännande på gång. Men samtidigt så sorgligt.
Nu är semestern slut.

Vi packade alltså ihop idag och åkte hem. Men först tog vi en sväng till stranden för att njuta in i det sista.

/Y

.


Kommentarer
Postat av: Freja

Mycket spännande som händer för dig i höst, men visst är det ändå trist när semestern är slut...

Svar: Ja det är dubbelbottnat det dar. Sorgligt.....men ändâ inte ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-09-05 @ 22:52:48
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0