Skrivet den: 2013-09-13 Klockan: 00:30:22

Här har man blivit 40 då

...och kan lägga även denna födelsedagen till handlingarna. 



Om jag är nöjd?
Kan jag få återkomma om det? För just nu känns det lite sorgligt. 
Men jag VET att man inte ska tänka på det som man inte har, utan vara TACKSAM för det som man har. 
Därför ber jag att få återkomma i just denna frågan. 

Tänk att födelsedagar ska vara så ångestfyllda. Så var det inte förr. 

Men massa tack för alla grattishälsningar. Sånt värmer i själen. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag grattar här också, Hipp Hurrraaaa!
Och påminner om att livet börjar efter 40 :D
En jäkla bra ålder, förstadiet till kärring och slutstadiet av tonåren.. ;)
Kramen

Svar: Min mor säjer samma sak; nu börjar den bästa delen. Fast då ska man ju förstås ha stora barn. Jag ligger Lixom tio år försenad i tiden. ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-09-13 @ 01:11:41
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se
Postat av: Elin - En trebarnsmamma

Fanken vilken snygg 40 åring du är!!
Stort GRATTIS till dig <3
Kramar

Svar: Man bugar och bockar för sådan uppvaktning.
Yohanna i Las Palmas

2013-09-13 @ 08:04:53
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Herr Dunderbar

Du har blivit nominerad till dagens charmigaste min, när man blåser ut ljus på en tårta.
Detta innebär även att du har fått en fri-biljett till den gala, som kommer hållas ungefär 30 minuter, efter att du har läst denna kommentar.

Plats: I dina tankar och fantasi
Klädsel: Helt valfri
Mat: Det du tycker om allra bäst

Välkommen och grattis!!

Svar: Det låter intressant. Just denna utmärkelse har jag aldrig hört talas om. Får kollas upp. Tackar tackar.
Yohanna i Las Palmas

2013-09-13 @ 09:57:39
URL: http://herrdunderbar.wordpress.com
Postat av: Jessica Högberg

Stort Grattis, det är nu livet börjar;) Det är aldrig försent att ha 40-års kalass=))

Svar: Precis så tänker jag. Jag kan ha kalas när jag vill.....och kan. Nu känns det bättre.
Yohanna i Las Palmas

2013-09-13 @ 12:31:31
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Ålder har ingen betydelse...om man inte pratar om vin och ostar, så det är bara att köra på så länge man trivs :) Ha en fortsatt bra dag...

Svar: Så sant så sant. Det sitter bara i huvudet på en. Måste komma i kapp där.
Yohanna i Las Palmas

2013-09-13 @ 12:32:13
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Åsa

Yohanna, du har allt..man barn och bor i solen, njut av det du har, det blir roligare då :)
Jag kan inte få barn...
Kram på dig

Svar: Ja du Åsa du har rätt. Men du vet hur huvudet slår knut på sig självt ibland och känslorna och förståndet inte hänger med i svängarna. Jag är så ledsen för din skull. För jag vet ju hur gärna du vill. Om du vill prata så finns jag här......med en massa otäcka historier om hur hemska skitungarna är mot mig ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-09-13 @ 20:37:25
URL: http://sommerseth1.wordpress.com
Postat av: Anna

Ett stort Grattis till dig!
Imorgon känns det bättre.
/Från Anna som inom en snar framtid fyller 43 och tyckte att det var riktigt kass att fylla 40.

Svar: Jasså det tyckte du. Härligt att höra. Inte att du var ledsen utan att vi är fler där ute ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-09-13 @ 20:42:23
Postat av: Freja

Grattis! Och födelsedagar är en dag för eftertanke, vad har hänt hittills i mitt liv och vad har jag framför mig, klart en kan bli lite nedstämd ibland då! Jag skickar lite pepp och energi genom cyberrymden!

Svar: Just precis. Man borde sätta sig ner och reflektera lite över åren som gått.
Yohanna i Las Palmas

2013-09-13 @ 22:53:22
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Ansibecki

Åh. Grattis jättemycket i efterskott! :)
Jag blev så glad när jag läste att du hade kul när du firade och att det var så värt det :) Härligt!
Ser fram emot att få läsa om vad ni gjorde med :)

Svar: Jag blev också glad över att känna att jag kände mig glad och nöjd. Tack så mycket för gratulationer. Det värmer ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-09-15 @ 19:39:51
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0