Skrivet den: 2013-09-15 Klockan: 00:36:08

Här gås det till sängs nu

...för jag är trött efter gårdagens galej trotts att jag idag inte gjort något annat än att gå mellan sängen och soffan. 
Man är ju inte tretti något längre. Och det märks ;)



Idag har vi bara varit; legat i sängen hela familjen och läst bok, beställt hem kinamat, tittar på tv, legat i sängen osv. 
Men jag har varit glad i hjärtat, lycklig heter det visst. Inte alls nån bakisångest som jag BRUKAR ha för bortslösad kväll på krogen och bortslösad bakisdag i sängen. 





Jag hade så kul och jag känner mig så nöjd idag. 
Det var SÅ värt det. 
Nu vänder det hörrni, det känner jag på mig. 

I morgon, i morgon lovar jag att jag ska berätta. Vi har inget inplanerat. Då sätter jag mig vid stordatorn. 
Men nu ska denna bakisslöa men nöjda 40-åringen sova......igen ;)

/Y

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad härligt det låter! Och vad lycklig du är!

Stor kram till dig!

Svar: Ja det kändes så himla bra bara så där helt plötsligt ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-09-15 @ 15:37:58
URL: http://www.smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Anna

Ja du ser, det vänder och man trivs med sin nya ålder förvånansvärt bra. Ska bli kul att läsa vad du hittade på.
Ha det bar/ Anna(snart 43)

Svar: Det var egentligen inte åldern utan att jag inte hade planerat in något SPECIELLT.......och ingen annan héller hade gjort det. Därför blev jag lite deppig. Men så kom jag på galej och allt blev bra igen ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-09-15 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0