Skrivet den: 2013-10-05 Klockan: 01:13:39

Här tar vi helg i sommarstugan nu

...när vi äntligen kommit fram efter en dag av förberedelser. 

Förresten, vad gott jag sov i natt. Man borde gå och lägga sig tidigt oftare. Men det är ju så mycket man vill hinna när ungarna sover ;)
Somna i soffan till exempel. 





Härlig morgonrunda. 





Veckomatsedel och inköpslista. 
Jag börjar bli en hävert på detta. Ett måste för att den nya vardagen ska fungera. Och så får jag ju skriva fler listor. 





Och veckohandling på den roligaste hyllan. 

Och nu väntar en helg med dom och bad. Och förhoppningsvis lite sällskap i goda vänners lag. 

Men poolen är fortfarande under renovering. Två veckor var aviserat och nu har gått tre. Det är som det brukar och ingen är väl förvånad. Men det får bli stranden i helgen. 
Så går det till här. 

Vi hörs. 
Nu är det helg. 
Tid för att ta det lugnt och vara med familjen. 

/Y

Kommentarer
Postat av: mittilivetochjag

Men jösses vad avundsjuk jag blir. Är det så att ni bor i Las Palmas och även har sommarhus där? Eller var har ni ert sommarhus? Behöver man ens det när man bor som ni gör? :-)
Kram!

Svar: Ha ha javisst. Vi bor i Las Palmas och har sommarstuga i Puerto Rico i södra delen. Behövs det? Nja men denna hyrd normalt sett ut till turister under vintern. Lyx ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-10-05 @ 20:28:27
URL: http://mittilivetochjagdotcom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0