Skrivet den: 2013-10-09 Klockan: 13:53:39

Här har jag kommit på't

.....men först ett rungande stort TACK och ett stort SMACK för morgonens pepp i den bloggexistensiella krisen. 
Vad himla glad jag blev. 
Kändes nästan som fredag där ett tag. 

.......nästan ;)






Ser ni? 
Jag har kommit på't. 
Hur man ställer in bildbredden i blogg.se-appen. Så nu ska det väll bli ordning och reda här. 

Gå in i Inställningar. 
Och ställ in bildbredden så kommer det alternativet automatiskt upp när du infogar bild. 






Lätt som en plätt. 
När man väl kommer på det ja. 

Jag är nöjd i alla fall. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fattar inte varför man ens skriver att någon blogg är tråkig. Det är ju bara att sluta läsa och leta upp något som passar bättre.
Det där ska du verkligen inte bry dig om Yohanna.
Jag läser ofta på din blogg - för jag gillar den!

Jag vill också passa på att gratulera till jobbet och till att det går så bra med barnen på "skollämningen".
Och tacka för att du tar dig tid att blogga.

Svar: Tackar själv för att du tar dig tid att läsa. Nej det där fattar jag inte heller. Det är ju bara att sluta läsa som du säjer. Varför såra någon?
Yohanna i Las Palmas

2013-10-09 @ 17:15:15
Postat av: AnneliH

Skriv vad du vill, när du vill, det är ju din blogg. Det är ju fritt valt att följa :) Jag skriver inte heller så mycket nu när jag jobbar heltid, du har ju småbarn att ta hand om dessutom, familjen går ju först, sen är man ju inte alltid på topp och kan hitta saker att skriva om, men jag fortsätter följa :)
Ha en härlig kväll! Kram

Svar: Det tackar jag för. Man kan inte vara på topp jämt.
Yohanna i Las Palmas

2013-10-09 @ 17:31:23
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Stefan

Är man anonym gälls det inte.

Stefan

Svar: Bra! Det tycker jag att vi klubbar.
Yohanna i Las Palmas

2013-10-09 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0