Skrivet den: 2013-11-30 Klockan: 21:57:58

Här har vi haft halva släkten på barbecue

....när faster & farbror kom hit på semester, med nästan hela familjen och kom över en sväng på trevlig samvaro. 

Jag har inte tid att sitta här och tjafsa idag, för jag är i full färd med det jag hatar mest : ta avsked. 
Lillasyster åker hem i morgon och vi är upptagna här med att sitta med klumpar i halsarna och försöker komma på varför i hela friden man åker på semester. När det är så jobbigt att åka hem. 















Vädret visade sig från sin bästa sida - NOT! Så det blev inget badat i poolen. Men vi hade det trevligt ändå. Och jag hoppas så att alla åkte hem och var nöjda. 







Nu ska jag förbereda mig/stålsätta mig inför morgonens ångest-avskeds-besök på flygplatsen. 

/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Ibland drömmer jag om att samla alla mina nära och kära och leva i kollektiv och hjälpas åt med barn, djur, blommor och allt! Kan hon inte flytta ner och vara er nanny, nu när du kommit i karriären?

Svar: Jag har haft de tankarna också. Men just nu är det hon som är i karriären med kandiderande till riksdagen i höst och allt. Jag får försöka klara mig ändå ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-11-30 @ 22:42:27
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Ruth i Virginia

Råd från en som sagt många "sad farewells" -
Följ INTE med till flygplatsen!!! Skicka iväg de älskade gästerna i en taxi hemifrån.

Svar: DET vore det bästa.
Yohanna i Las Palmas

2013-12-01 @ 03:16:37
Postat av: Marie-Louise

vad mysigt :) Och så skönt det ser ut att kunna gå i kortkjol i december <3 Kram

Svar: Ja kortkort i december låter ju inte klokt ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-12-03 @ 14:21:13
URL: http://madredetres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0