Skrivet den: 2013-11-23 Klockan: 17:05:26

Här är vi i sommarstugan

...även om det bara blir en dag, vi är ju bjudna på SPA i morgon (jag & Älsklingen). Men lillasyster måste ju få sola och bada lite på sin semester. Fast nu blev det ju lite si och så av just det, just idag. 

Lördagen hittills:





Bägge ungarna vaknade medans det fortfarande var mörkt och "svinkallt" ute och blev skitförbannade när de inte fick hå och väcka moster i andra rummet. Då det var bara att hiva sig upp och hitta på avledningsmanövrar. 







Några timmars sol fick vi på förmiddagen innan mörka moln tornade upp sig i horisonten och kröp ner över Puerto Rico. 






De sa att det skulle bli regn i morgon....
Tur att bi ska åka tillbaka till Las Palmas. 
Mindre tur för syster som ska vara kvar en dag till....






Och nu sitter vi i wifi-hörnan och är så där sociala med varandra igen. 
Fast har väldigt kul tillsammans. 

Och jag håller med i det som Freja skrev till förra inlägget, att alla dessa sociala nätverk har faktiskt gjort att jag är MER social än vad jag skulle ha varit utan dem. Jag är nämligen en sån som aldrig ringer eller tar kontakt med nya personer. Men jag skriver en massa. Så en helt ny värld har öppnat sig för mig. 
.....och min syster. 






Att åka till sommarstugan var en bra idé. Även om det VERKLIGEN inte kändes som det igår när man helt slutkörd skulle veckohandla, packa väskor och mat samt stuva in allt i oceanångaren och åka söderöver. 

Men vi har gått och slappat här och jag känner mig lugn och harmoniskt. Imorgon blir det spa och inför veckan som kommer har jag förberett NÄSTAN allt. 
Nu kan jag njuta....

....nästan;)






/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Utan sociala medier hade jag ju aldrig lärt känns dig till exempel! :-)

Svar: Till exempel ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-11-23 @ 19:56:36
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: countrylivingintheciity.blogg.se

Vad mysigt ni haft det och vad fina ni är ihop!
Har du slutat med utmaningarna förresten? <3

Svar: Jättemysigt! Nej jag har inte slutat med utmaningarna. Jag har bara inte kommit igång igen efter semestern ;) Herre jisses vad tiden går. Jag kommer snart igång igen.
Yohanna i Las Palmas

2013-11-24 @ 21:07:21
URL: http://countrylivingintheciity.blogg.se/
Postat av: countrylivingintheciity.blogg.se

f.d Wildrose

Svar: Ny blogg? Då måste jag in och kika ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-11-24 @ 21:07:35
URL: http://countrylivingintheciity.blogg.se/
Postat av: countrylivingintheciity.blogg.se

f.d Wildrose

2013-11-24 @ 21:07:37
URL: http://countrylivingintheciity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0