Skrivet den: 2013-05-14 Klockan: 22:37:37

Real Life - ESC

NATURLIGTVIS sitter jag och tittar på Eurovision Song Contest, semifinal 1.
Naturligtvis sänder INTE Spanien den på TV utan jag får se den på SVT. Tack Sverige.
Och naturligtvis ska veckans Real Life handla om just den eftersom finalen är nu på lördag och jag kör live-bloggning härifrån precis som förra året.
Vilka hänger på i år?

Men det får jag återkomma till för nu måste jag koncentrera mig här om jagy ska få nån ordning på bidragen och åsikterna här. Men hittills så ligger väl Ryssland, Danmark och Nederländerna bra till hos mig.

På återskrivande alltså.

/Y


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Usla låtar...kommer bara ihåg att jag störde mig på Beligens dansare..ha..ha..!! Har ingen favvo i denna omgången även om några var halvbra.
Jag hänger på Live-bloggningen...kommer bara inte ihåg hur vi gjorde??? Du bloggar hos dig och jag hos mig?? eller? Jag har dock inte gjort någon sammanställning från semi 1

Svar: Ja var och en hos sig själva. Jag lägger ut startlista som du kan kopiera och så länkar vi tillvarandra så vi kan gå in och läsa åsikterna löpande under sändningen.
Yohanna i Las Palmas

2013-05-15 @ 14:27:53
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Freja

Jag kör live på fejjan varje sändning... Mitt inlägg om semifinal 1 ligger ute nu!

Tack för dina fina ord inne hos mig, det värmer.

Svar: Jag ska kika in och läsa. Hoppas att du MÅR bättre också.
Yohanna i Las Palmas

2013-05-15 @ 17:47:42
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Stefan

Brukar bara titta på finalen, men i tisdags tittade jag bara för att jag var nyfiken då det går i min hemstad Malmö. Det är så mycket turister i stan denna veckan så man skulle kunna tro att det är mitt i turistsäsongen.
Annars undrar jag vem som tittar på eurovision, alla säger att "det är lika bra att lägga ner för dom tittar inte på skiten" trots det så brukar det vara tittarsiffror på 100 miljoner tittare.

ha det bra
stefan

Svar: Ja det är konstigt det där att ingen tittar men ändå så har de skyhöga tittarsiffror. Mystisk statistik ;) Kan tro att det är fart i Malmö nu. Härligt!
Yohanna i Las Palmas

2013-05-16 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0