Skrivet den: 2013-05-09 Klockan: 13:33:52

Här är det pömsigt idag

...och det är VÄRRE än vanligt. Ett par gånger redan har jag suttit här framför skärmen och nickat till. DET brukar faktiskt inte hända ;)
 
 
 
 
Ni vet när man är så där slö i kroppen att den känns alldeles mjuk. Och huvudet är så fullt med zzzzz att det känns som man har kola därinne.
Det är omöjligt att rycka upp sig.
Det enda som hjälper är en lur i sängen. Och tro mig, jag har varit och kikat på den flera gånger. Sängen alltså.
Men det finns inte tid, snart ska det skolhämtas.
Förmiddagarna är inte tillräckligt långa.
 
En alldeles för sen sänggång följt av en lite orolig natt med Irma-uppvaknande ett par gånger.
Seg som kola, det är inte godiset de menar.
Det är JAG idag ;)
Och det är INTE läge att ha en sån dag idag, det är ju "torsdag-from-hell". Älsklingen har långmöte och kommer inte hem förens sent efter läggdags. Så jag ska ha med skitungarna på bredvidgången. Och vi måste åka buss både dit och hem.
Vi får se hur detta går.
 
INTE läge alls för att vara ZZzzzzzzz....
 
 
 
 
Helgen, var är du?
Jag behöver dig NU!
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Lär dej ta en powernapp!! En riktig... det gör underverk!!

Svar: Jag har provat, men jag kommer aldrig riktigt i form efter en sån. Blir på SKITdåligt humör. Hur DET nu kan komma sig ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-05-09 @ 23:13:52
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Jessica Högberg

Men den ska bara vara 15-30 minuter... längre än 40 så är dan förstörd... ;)

Svar: Så rätt. Men när man väl somnat är det ju så SKÖNT att sova ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-05-11 @ 11:18:47
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha... sant!

Svar: ZZzzzzzzzz, Även idag ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-05-13 @ 11:45:53
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0