Skrivet den: 2013-03-16 Klockan: 09:23:53

Här förundras det över tekniken igen

....och jag känner mig återigen som en väldigt gammal person.
 
Jag trodde verkligen att, när jag fick min nya "leksak" >>> i handen, så fanns det inget som skulle kunna överträffa detta.
"Att NU var allt redan uppfunnet" som den gamla klassikern >>> förutspådde. (Eller inte. Vilken artiken man nu väljer att tro på.)
 
Men så fick jag denna artikeln >>> i ett nyhetsbrev igår och DÅ kände jag verkligen att:
- HJÄLP! Vad jag måste vara trög i hövvet. Jag hade aldrig kommit på denna. Jag hade ingen aning om åt vart det skulle gå med det ny-uppfinnande. Och FRAMFÖR ALLT, jag vill också vara en sån där person som är kreativ och kommer på helt nya, spännande ideér till framtiden.
 
 
(Bild lånad från IDG.se )
 
 
Herre Gud, en klocka....
 
Nu ska jag gå iväg och extraknäcks-städa lite på morgonen. Resten av familjen sover fortfarande, ja förutom Guldklimpen som är uppe med tuppen som vanligt och spelar Nintendo.
Och ikväll vankas det BRÖLLOP.
Ja inget sånt där fint med långklänning och sittande tre-rätters. Utan vi ska ut i bushen, upp i begen till nån sommarstuga, där det är svinkallt, becksvart och bara buskar och jord överallt.
 
Ja ja vi får se hur det går...
 
Nu drar jag iväg här.
Ha en trevlig lördagsmorgon så länge.
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Freja

Och jag som älskar klockor, den där vore nått för mig!

Svar: Ja visst verkar de fräcka. Men de måste ju vara skitsvårt att lyckas trycka rätt på den lilla skärmen.
Yohanna i Las Palmas

2013-03-16 @ 22:20:08
URL: http://frejareddevil.wordpress.com/
Postat av: Ruth i Virginia

Låter dom det kommer att bli ett intressant
bröllop! Kul med nåt annorlunda, eller hur?
Ska du ha på dej dina slim-jeans?

Svar: Ha ha ja det blev onekligen lite annorlunda. Och nej det blev inga jeans. Det blev klänning med under-byxor. Inte trosor då utan långbyxor UNDER klänningen ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-03-17 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0