Skrivet den: 2013-03-31 Klockan: 23:40:11

Här är vi hemma igen

....efter 6 dagars påsklov i sommarstugan och jag ska inte skriva att det varit UNDERBART bara, för det vore att bloggförsköna ;)

Och det har jag ju redan skrivit om...

En vecka går förjäkla fort. Inte klokt.
Jag hade med mig nr 1 och 2 av Grey-trilogin i tron om att jag skulle kunna få slänga ner rumpan i solstolen och läsa lite i lugn o ro.
Vi skulle ju inte göra något speciellt...
Så otroligt blåögt ;)
Det finns ALLTID något att göra.
Grey får vänta.....tills pensioneringen.

Vi hade ett födelsedagskalas att titta in på på vägen hem från sommarstugan.
Jag VET, det är inte klokt detta med alla födelsedagskalas. Vi har varit på fler kalas denna månad än vi har......
....ja ni fattar. MÅNGA!

Men vi skulle vara där vid TRE och kom en timme sent, som vanligt ;)
När vi väl var där framkom det att vi i själva verket var TVÅ timmar försenade???
Klockan var visst framflyttad en timme och det var visst sommartid nu.

Jag HADE faktiskt koll på detta. Jag LOVAR ;)
Men jag trodde att det var i natt vi skulle byta och inte natten som var.
Tokigt, jag vet.
Men jag var inte helt ute och cyklade....

Jag blev helt oförberett av med en timme, och sådant känns.
Sent kom vi iväg och sent kom vi hem och fick sandiga ungar i säng. Ja vi duschade ju dem först. Vi får se hur det går i morgon att gå upp.

Nu väntar bara det roligaste....
.....packa upp.

/Y


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

När jag ser packningen, så är jag lite glad över att ongarna är stora, och jag slipper ta reda på alla sandiga väskor..
Fast man saknar det där mysiga också, när nybadade småttingar kryper upp och ska gosa. Det blir inte riktigt detsamma när den skäggstubbige tvåmetaren kommer
Även om han alltid kommer att vara min lillskit ;)
Kramar

Svar: Ha ha de kommmer alltid att vara små och gulliga i mammas ägon va ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-04-01 @ 00:26:14
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se
Postat av: Ruth i Virginia

Komma hem med lortiga kläder är en verklig downer!
Hoppas du har en bra tvättmaskin OCH tumlare.

Kommer ihåg alla födelsedagskalas man fick dra ungarna till, blir tröttsamt efter ett tag. För mycket av det goda.

Kände för dej, när du skrev om dina tårar tidigare. Du behöver lite tjockare skinn. Det är också OK att låta barnen se, att dom gjort dej ledsen.
Hoppas du hade NÅGRA fina dagar iaf.
Sympati seglar över Atlanten. Kram

Svar: Här snurrar tvättmaskinen för glatta livet, och ÄN så länge går den bra ;) Tack för sympatier och pepp. Jag ska försöka odla lite tjockare skinn. Har också märkt att jag behöver det...
Yohanna i Las Palmas

2013-04-01 @ 12:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0