Skrivet den: 2013-06-13 Klockan: 19:26:15

Här är det torsdag

...from hell som vanligt hemma hos Familjen Kaos på torsdagar.
 
Märks det?
Inget inlägg på hela dagen.
Och tiden bara går.
 
 
 
 
Det har regnat och är molnigt här i Las Palmas idag och har så varit sedan....ja jag kan inte minnans solen längre ;). På något sätt känns det lite som jag blivit lurad här. Falsk marknadföring så att säga. Skulle inte detta vara världens soltätaste plats?
 
Hur som helst, Älsklingen jobbar.
Lillskatten har fått nån konstig host- och kräksjuka.
Guldklimpen är uttråkad som ett ostrón (som man säjer på spanska). Hans Nintendospel vill inte ladda, vi kan ju inte gå ut för Irma är sjuk och jag vill inte att han spelar dataspel i örat på sjuklingen nu när hon försöker att vila.
 
I kväll, när (OM menar jag) allt lugnat ner sig lite, ska jag försöka att koppla in den nya grunkan som ska byta vår internetleverantör som kom med bud i går kväll. Grunkan alltrå. Inte leverantören ;)
Men OM det skulle gå åt skogen, och det BRUKAR det ju göra när det gäller mig och datorer, så vet ni att jag lever och sammanställningen på veckans Real Life kommer så fort som det funkar igen.
 
Tills dess:
Fortsätt att skriv!
 
 
 
 
Men säg, är det inte konstigt att det däringa Facebooksinstickprogrammet här till vänster, helt plötsligt har fått för sig att den ska vara mycket bredare än vad jag bestämt.
Helt av sig självt så där.
UTAN att jag fipplat med några inställningar alls.
Mystiskt igen >>>...
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltså, vad är det med er och torsdagar? *hahaha* konstigt att det är en och samma dag i veckan. Hoppas sjuklingen kryar på sig PRONTO!!!

kram kram

Svar: Ja torsdagar. Det har gått troll i den ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-06-13 @ 23:40:43
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se
Postat av: Jessica Högberg

Krya på er fort... och om solen inte ens är hos er vad har då jag för chans?? ;)

Svar: Ingen sol här än. Men friskARE är vi. Tack.
Yohanna i Las Palmas

2013-06-14 @ 08:52:16
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Stackars Irma...hoppas hon kryar på sig.
Ja, visst är det konstigt med olika program som bara lever sitt eget lilla liv och breder ut sig. Trevlig helg till Er!

Svar: Superkonstigt. Och inget fungerar att ändra det med. Får väl ta bort det då :(
Yohanna i Las Palmas

2013-06-14 @ 13:26:01
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0