Skrivet den: 2013-07-25 Klockan: 02:35:35

Här sitter jag i trappan

...och ni kan aldrig förstâ vad jag gör här.
 
 
 
 
Eller det kan ni förmodligen visst göra, för jag är nog inte sâ orginell som jag oftast vill tänka mig att jag är ;)
Men här sitter jag alldeles ensam i trappan och känner mig dum.
Jag väntar pâ att ungarna ska somna därinne i sovrummet.
 
I ena sovrummet ligger skitungarna och är alldeles uppspelta över att vi är tillbaka i sommarstugan för lite helgmys med sol och bad.
Spontan-siestan som de tog i bilen hit har förmodligen ocksâ hjälpt till, och det inte sâ lite heller.
En TIMME har de legat och vridit och vänt pâ sig där inne nu.
Rumpan pâ mig börjar att somna i den hârda trätrappen ;)
 
I det andra sovrummet ligger Älsklingen och snusar och sover sedan sekunden dâ han lade huvudet pâ kudden.
Karlar ;)
 
Jag vill inte sitta där inne i sovrummet hos ungarna och hyscha pâ dem hela tiden. Jag vill att de ska somna själva. Och jag vill inte gâ ner och börja med mitt innan de somnat för dâ fâr jag springa i trappan upp och ned hundra gânger innan alla ursäkter för att inte sova tagit slut.
 
Sâ jag sitter här....
Patetiskt.
Kunde ju ha tagit med mig lite nagellack i alla fall ;)
 
God natt!
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha, lägg ut en bok eller så till nästa gång;)

Svar: Ja jag ska förbereda mig bättra tills nästa gâng ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-25 @ 11:54:02
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Marlene

Kör lite step-up och förena nytta med nöje :-)

Svar: Bra tips och jag hade det faktiskt i tanken. Om inte trappan hade knarrat sâ jäkligt sà..... plankan kanske....nästa gâng ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-25 @ 13:12:40
URL: http://fdensammamamman.blogspot.se/
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Hahaha ja du, man får prioritera och jag tycker du valde rätt

Svar: Ja, tack, men det är ett evigt funderande hit och dit jämt ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-25 @ 19:06:16
URL: http://madelein.se/
Postat av: Freja

Passande att du körde en real life om sömn... Barn som inte vill sova när de ska, men gärna sover när de inte ska, det känner jag igen...

Svar: Ja vad är det med de egentligen, ungar och sovning. Helt obegripbart ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-25 @ 19:37:49
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: karin

Så Bra! Samma här! Tänk vad mycket tid man spillt i en trappa, haha:-)

Svar: Man borde ha lärt sig och skaffat sig nån typ av trapp-survivel-kit som man har med sig ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-07-27 @ 14:44:00
URL: http://mammaispanien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0