Skrivet den: 2013-12-03 Klockan: 23:51:46

Här börjas det

...en förälders stora mardröm: de stora världsomvälvande livsfrågorna från vetgiriga skitungar. 

Guldklimpen haffade mig vid läggningen, grabbade tag i mitt BH-band och frågade:
- Varför använder du sån här?






Ja du, vad svarar man på sånt?
Att mamma har sånna hängande tuttar att de måste hängas upp i något för att jag över huvud taget ska kunna röra mig. 
Det är ju sådant som inte ens jag vill tänka tyst för mig själv.....

För att jag tycker BH:ar är fint. Som ett smycke ungefär. 
Ja, så får det svaret bli. 

Huvaligen!

/Y

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Hahahaha / bara en av de enklare frågorna.
Vänta bara! Du är för kul.

Svar: Neeeerrj! Säg inte att det blir värre än så!!!!!!
Yohanna i Las Palmas

2013-12-04 @ 04:11:45
Postat av: Elin - Livat på torpet

Haha! Alltså alla dom där frågorna. Jag blir alltid lika stum och börjar stamma fram "viiiilll nii kanske ha en kaka? ;)

Svar: En kaka? Det var en bra avledningsmanövrer. Den får jag komma ihåg.
Yohanna i Las Palmas

2013-12-04 @ 08:21:54
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Mor o Far

Skitbra svarat <3

Svar: Ibland kan man faktiskt inte säja sanningen.
Yohanna i Las Palmas

2013-12-04 @ 17:57:49
Postat av: Mor o Far

Bra svarat<3

Svar: Ja visst var det.
Yohanna i Las Palmas

2013-12-04 @ 17:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0