Skrivet den: 2013-08-08 Klockan: 02:09:00

Semester dag 3 - Lillskatten 3 år och frisörbesök

....och detta får bli en kort en för nu är jag trött och i morgon väntar IKEA och då behöver man vara utvilad. Stor-tjej-säng och garderob ska inhandlas.
 
 
 
 
 
 
Idag har vi firat Lillskatten TRE år.
Vart tar tiden vägen?
Tårt- och presentkalas på sängkanten på morgonen. Och mer tårtkalas på eftermiddagen med familj och vän.
Brave(Modig)-dockan blev mycket poppis här och skolryggan med Monsters High kom inte långt efter.
Lyckat alltså.
Att bli stora tjejen ;)
 
 
  
 
 
Mellan morgonfikat och familjekalaset på kvällen så satt jag FYRA timmar hos frisören.
FYRA timmar!
Men tillslut gick jag därifrån nöjd.
Man ska inte nöja sig med mindre.
 
Fast jag satt ju inte i sjön. Det var massage här och shamponering här, och kamning och TOTALT lugn. Tills tiden började skena iväg, jag inte hade ätit nån lunch och det fanns en o-garnerad tårta hemma och födelsedagsgästerna var i antågande.
Stress!
Som vanligt alltså.
 
 
 
 
Men är det födelsedag så är det födelsedag och då måste det ju firas. Med lite tårta och familj i alla fall. Även om det "stora" kalaset är på lördag. Tillsammans med Älsklingen som fyller.....mer än TRE år ;)
Så familjen och en vän kom på kalas och tårtan, som poffade i ugnen, blev helt UNDERBAR.
Får återkomma till bara den.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag får återkomma till ALLT en annan dag, för nu måste jag i säng. Ikea är INTE att leka med...
 
Dag 3 av semestern avklarad. Fortsätter det så här kommer jag att behöva semester efter semestern ;)
 
/Y

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Ett helt förtjusande foto av dej och Lillskatten. Vilka vackra kvinnor!!!

Svar: Ja visst blev det ett lyckat kort. Inte varge dag det händer ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-08 @ 09:34:00
Postat av: Freja

Snygg frissa! Och så fina bilder på den stora treåringen!

Svar: Så skönt att jag blev nöjd....nästan ;) Svårt att göra mig nöjd till 100% ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-08 @ 23:09:02
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0