Skrivet den: 2013-08-26 Klockan: 02:07:07

Semester dag 21 - med ett jäkla party

....för vad ska jag säja, vi är i chock. Vi hade förväntat oss ett litet hippy-bröllop i stil med grillfest på stranden och hamnade på värsta kändis-party med glamour-glans a'la hänt-i-veckan. Vilken tur att jag tog på mig gala-utstyrseln och inte lät Älsklingen gå i kortbyxor med flipp-flopp-tofflor. Vi var helt rätt klädda helt utan att vara förberedda på't.

Men detta med bröllop, det väcker dolda känslor till liv inom mig.
Tänk om....
Jag vill också...
Om jag bara kunde...

/Y

.


Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Underbart familjefoto! Ni ser så himla bra ut allihopa att det är en fröjd att se.
Och du, Yohanna, you are simply SMASHING!!!
Fotot vid solnedgången är ljuvligt.

Svar: Aaaaaa, nu blir jag jätterörd och glad i hjärtat <3
Yohanna i Las Palmas

2013-08-26 @ 03:38:50
Postat av: AnneliH

Fina ni är!

Svar: Man tackar ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-26 @ 15:46:39
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Freja

Var är kändisarna? Paparazzibilder!

Svar: Ja problemet var ju att jag inte hade en aning om vilka det var. Men Älsklingen höll pâ och tjatade om att det är den och det är den. Sâ inga kändisbilder tyvarr.
Yohanna i Las Palmas

2013-08-26 @ 23:03:42
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0