Skrivet den: 2013-08-07 Klockan: 03:00:00

Semester dag 2 - Heldagsshopping

...som inte heller kan påstås att ha gått i avslappningens och tråkighetens tecken. Vi har varit och SHOPPAT hela dagen.
 
Dagen började med att hänga tvätt med hjälp av Lillskatten och det blev en sån där härligt perfekt stund så jag trodde nästan att jag befann mig i nån reklamfilm om tvättmedel eller något.
Mamma och dotter, naturligtvis urtjusiga i nattdräkter, hängandes tvätt och dansandes till sommarens blivande hit. Synd att inte instagram-film-snutten fungerar här för det var ett ögonblick att minnas ;)
 
 
 
Men sen så brakade det lös med en heldagsshopping på varuhus med skitungar med spring i benen och egna viljor.
Bha!
 
Lite bättre blev det när vi fick äta buffe och käka sushi och godis så det sprutade ur öronen.
Så nu har vi gjort det.
 
Vi kom hem klockan tio ikväll men då var allt inhandlat inför 3-års-dagen i morgon och Älsklingens födelsedag på lördag. Vilket allt då betyder presenter, med andra ord.
Själv kom jag hem med en väska, what else, för 8 euro, en baddräkt för 3 euro och ett halsband för 1 euro.
Fynd känns bra ;)
 
 
 
 
Nu laddar vi upp inför morgondagens födelsedag och hårklipp. Det ska garneras punkterad tårta och damsugas här hemma.
Ingen rast ingen ro.
 
 
God afton!
 
/Y
 
 

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

Grattis till din framgångsrika shopping tripp!
Shopping är det värsta jag vet, i synnerhet i stora centra. Jag kommer innanför dörrarna och blir som ett rådjur i strålkastarljus. Nästan fryser still.

Svar: Ja det är hemskt och UNDERBART på samma gång ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-07 @ 11:38:03
Postat av: Freja

Fynd är alltid kul! Och en baddräkt till till din samling!

Svar: Javisst! Nu fick jag utökat min samling ;)
Yohanna i Las Palmas

2013-08-07 @ 22:38:25
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0